Historia

Sieć sklepów MILI zaczęła rozwijać się na terenie Polski w roku 2013. W roku tym została powołana Spółka PRO-DETAL Sp. z o.o., która jest operatorem sklepów sieci franczyzowej MILI.

Wyłącznym udziałowcem była ogólnopolska firma dystrybucyjna GRUPA MPT Sp. z o.o. z centralą w Warszawie. W pierwszej połowie roku 2014 do Spółki PRO-DETAL przystąpiły kapitałowo kolejni ogólnopolscy dystrybutorzy: ERTOM TRADE PLUS Sp. z o.o. z Warszawy oraz Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego SOT z Białegostoku.

Sieć franczyzowych sklepów MILI powstała w odpowiedzi na potrzebę integracji środowiska indywidualnych kupców na terenie całego kraju, będących klientami dystrybutorów, którzy są udziałowcami Spółki PRO-DETAL.

Głównym celem utworzonej sieci było zbudowanie silnej, polskiej sieci sklepów detalicznych, wypracowanie skutecznych mechanizmów w starciu z konkurencją umożliwiający osiągnięcie odpowiedniej pozycji rynkowej gwarantującej funkcjonowanie placówek handlowych obok nowoczesnego kanału dystrybucji.