O FRANCZYZIE MILI

W sieci Mili współpraca oparta jest o zasady franczyzy.

Franczyza to system sprzedaży towarów, usług lub technologii, oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy prawnie i finansowo odrębnymi i niezależnymi przedsiębiorstwami: franczyzodawcą i franczyzobiorcami. Franczyza zakłada przepływ know-how od franczyzodawcy do franczyzobiorcy. Udzielenie praw i przyjęcie obowiązków przez każdą ze stron dokonuje się na podstawie zawartej umowy franczyzowej.

Franczyza to sprawdzona forma partnerstwa, która zapewnia przewagę konkurencyjną i lepsze warunki współpracy w stosunku do innych uczestników rynku.

Ponadto franczyza:

  • pozwala zachować sklepom niezależność gospodarczą;
  • umożliwia dostęp do sprawdzonych metod współpracy, które przyczyniają się do rozwoju sklepów;
  • zapewnia wsparcie z zakresu marketingu, szkoleń, standaryzacji i aranżacji powierzchni sklepów;
  • oferuje franczyzobiorcom opiekę dedykowanego kierownika ds. detalu;
  • gwarantuje działanie w grupie wspólnych interesów oraz promocję wspólnego znaku Mili.

Wszystkie te działania mają na celu optymalizację kosztów działalności sklepów. Korzystamy z oferty dostawców wchodzących w skład Grupy MPT, dzięki czemu mamy dostęp do stale poszerzającej się oferty ponad 10.000 artykułów FMCG. Nasi dostawcy dostarczają towar na terenie całej Polski własną flotą samochodową.